Cum sa...? (how to?)

Cum sa combini mai multe fisiere Word in unul singur?

..in general solutia e simpla:copy-paste din fiecare fisier sursa in fisierul destintatie, cu conditia ca, numarul de fisiere pe care dorim sa le reunim in unul singur, sa fie unul redus sau nu foarte mare. Ce ne facem atunci cand avem, de exemplu, 100 de fisiere Word, de dimensiuni acceptabile, pe care dorim sa le concatenam in unul singur. Solutia e  descrisa in pasii de mai jos:

-Word 2007 si Word 2010

Pasul 1: Select tab-ul „Insert”

1

Pasul 2:  Click pe optiunea „Object”, sub-optiunea „Text from File”

 

2

 

Pasul 3:  Se va deschide o ferestra in care putemm selecta fisierele pe care dorim sa le concatenam in unul singur. Navigam in folderul in care se gasesc fisierele, iar cu tasta Ctrl apasata +click putem selecta anumite fisiere, sau  Shift+click toate fisierele din directorul respectiv, dupa care apasam butonul „Insert”.

 

3

 

Pasul 4: Gata!

 

Word 2003:

Pasul 1: click meniul „Insert”

11

 

 

Pasul 2: click optiunea „File”

12

 

 

Pasul 3: Selectam fisierele pe care dorim sa le concatenam si apasam butonul „Insert”:

 

13

 

 

Gata!

 

articol preluat partial de pe : https://support.microsoft.com/en-us/kb/2665750

 

Lasă un comentariu